diggity-marketing-SB0WARG16HI-unsplash

בניית קישורים חיצוניים

הפוסט הבא יעסוק באחד הנושאים החשובים בתהליך של קידום אתרים אורגני והוא בניית קישורים חיצוניים. מהם בכלל קישורים חיצוניים, למה זה כל כך חשוב, איך זה משפיע על המיקומים של האתר שלנו ועוד מידע חשוב ורלוונטי ששווה לכם להכיר.

מה זה קישורים?

קישורים הם בעצם בין האלמנטים העיקריים שעל פיהם גוגל בחרה לקדם אתרים. גוגל רואה בקישורים חיצוניים כסוג של המלצה. כלומר, נניח שלליאת יש לי חנות אי קומרס שמוכרת תוספי תזונה.

אתר תוכן גדול בבעלות חברת RESPORT המתעסק בספורט, תזונה ובריאות מחזיק בבלוג. בתוך הבלוג יש מאמר על המצבים שבהם מומלץ לצרוך תוספי תזונה. מתוך המאמר הזה יוצא קישור לאתר של ליאת. גוגל רואה בקישור הזה המלצה ומחזקת את האתר של ליאת במילת החיפוש תוספי תזונה. לכן, בניית קישורים חיצוניים נחשב לפרמטר סופר קריטי וחשוב.

למעשה, כאתר X מקשר לאתר Y זה מראה על כך שהאתר הזה ממליץ על זה.

מה הבעיה עם בניית קישורים חיצוניים?

הבעיה היא שברגע שגוגל שינתה את שיטת הקידום שלה וביססה אותה על קישורים, מקדמי האתרים הבינו את העניין והפכו להיות מאוד מניפולטיביים. מה זה אומר? זה אומר שכולם בונים כל מיני אתרים פקטיביים בשביל לייצר כמה שיותר קישורים, זה אומר שאנשים קונים קישורים בכסף ועוד כל מיני שיטות שיסייעו להם לקדם את האתרים שלהם. העניין הוא שגם כאן יש מה לעשות ואפשר לבנות את זה בצורה חכמה בלי שגוגל יעניש אותנו.

בניית קישורים חיצוניים – איך עושים את זה נכון?

האלגוריתם של גוגל הפך להיות מאוד משוכלל והוא כבר לא נותן לכל קישור משקל. כלומר, כשאנחנו מפרסמים או בונים קישור חיצוני, אנחנו צריכים לעשות את זה בצורה מאוד חכמה.

  1. קישורים חייבים להיות רלוונטיים – כשמדברים על בניית קישורים חיצוניים רלוונטיים הכוונה היא לקשר שנוצר בין האתר והעמוד שהקישור יוצא ממנו לבין העמוד שאליו הקישור מוביל. ככל שיש קשר בתחום ובנושא. בין השניים, כך עולה רמת הרלוונטיות של הקישור. להלן הדוגמא של תוספי התזונה הספורט. מכיון ויש קשר ישיר בין השניים שכן ספורטאים רבים צורכים תוספי תזונה, הקישור הזה אכן רלוונטי.
  2. טקסט עוגן – שוב נכנס כאן נושא הרלוונטיות. כלומר חשוב שהטקסט שממנו הקישור יוצר יהיה רלוונטי לקישור עצמו.
  3. סמכותיות – ככל שהאתר שלי יותר סמכותי בתחום או נושא מסוים, ככה הקישור יהיה יותר תורם ויותר בעל ערך.
  4. מיקום הקישור בדף – יש הבדל בין קישורים חיצוניים שיוצאים מתוך טקסט כמו מאמר למשל לבין קישור שיוצא מתוך פוטר ומופיע בכל העמודים של האתר.

כמובן שאלו הם רק חלק מהקריטריונים החשובים בבניית קישורים חיצוניים ויש עוד לא מעט אלמנטים שעלינו לקחת בחשבון כמו למשל סוג הקישור, כמות הקישורים, עד כמה עושים שימוש בקישור, מיקום השרת, תדירות הקישורים ועוד.

בניית קישורים חיצוניים – לבד או בעזרת חברת קידום?

מכיון ויש מגוון של קריטריונים המשפיעים על איכות הקישורים החיצוניים ומדובר בתהליך הדורש זמן, אנרגיה, מאמץ, מחשבה, ידע וניסיון, אנו ממליצים על בניית קישורים חיצוניים בעזרת חברת קידום. לאורך זמן, ההשקעה הכספית תשתלם לכם, האתר יקודם כמו שצריך ובצורה מקצועית, האתר שלכם יהפוך סמכותי יותר והביטויים יהיו מקודמים בגוגל בעמודים הראשונים. חשוב להבין שגוגל משנה כל הזמן את הקריטריונים לקידום אורגני הן באופן כללי והן בהקשר של קישורים ולכן שווה להשקיע בבחירת קידום אתרים.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

בלוג

קניית קישורים איכותיים

עד לפני מספר שנים, כל הנושא של קניית קישורים איכותיים לא היה קיים בכלל. כל בעל אתר או מקדם אתר

בלוג

בניית קישורים מחיר

אנשים רבים אשר מעוניינים לקדם את האתר שלהם מבררים לגבי בניית קישורים. מחיר של בניית קישורים משתנה מאוד ותלוי באם